És nagyon olcsón is kihozható Dubaj, ha az ember 3 csillagos hotelban száll meg, és a helyi kisboltokban és meg a vendégmunkásoknak levő helyi kis kajáldákban eszik. Minőségben ezek is nagyon jók, viszont a budapesti áraknál sokkal olcsóbbak.
Épületekben nekem a régi történelmi stílusokat idézők tetszenek nagyon (mondjuk ezek többsége drága hely, így inkább csak néztem őket). Az Ibn Battuta Mall viszont egész jó árkategóriájú hely, és a történelmi perzsa, kínai, indiai, arab és egyiptomi stílusokban alakították ki :)
Mondjuk a szolgáltatásaival elégedettek lehetnek a gazdagok, ha folyamatosan mennek oda a világ minden részéről. A szállodának pedig ez a lényeg, hogy milyen sok vendége van.
most egymás után többször utaztam Emiratessel és Katarral. A győzteseket nem ismerem, de azt tudom hogy az emlitett légitársaságok abszolut utasbarátok. Remek kaja, nincs könyörgés az italért,stb...
Az air France jóhogy száraz kenyérrelszurja ki az utasa szemét,az Aeroflot 3 nagy mócsinggal.
Az üléstávolságok is nagyobbak a jobbaknál.
Jólenne egy intercontinentális Malév.
innen mennének Usába, Thaiföldre, Latin amcsiba...europán pedig birkózzanak a fapadosok
Mondhatni, csak a "szokásos": Etihad, Air New Zealand, Quantas... Bennem csupán 1 aprócska kérdés merül fel; mégis hol a sunába vannak a Amcsi, illetve a "legendás" Európai légitársaságok? Ja, hogy ezeknél csupán "megoldandó feladat" kategória a repülés, az utas "egy egység", a legfontosabbak a kör és oszlopdiagramok, a mennyiségi szemlélet, mondván " minek "rágörcsölni arra a pár órára"... Persze így is lehet, csak hát van az a "csúnya" konkurencia, meg a rohadék verseny, melynek következtében sorra véreztek, véreznek el a "neves" brandek.
Amúgy a bemutatott utak, megnézve a Belmond honlapját is, őrülten túlárazottak, összehasonlítva a pl. Golden Eagle útjaival és szolgáltatásaival.
A négynapos 5420,- GBP árú Legends and Loughs lényegesen kevesebb programot kínál, gyengébb mellékszolgáltatásokkal mint pl. a tizenkétnapos Velence-Isztambul Balkan Explorer átlagosan 8500-ért, és nem látom igazából, hogy a vonat maga a Danube Expressnél komolyabb szolgáltatásokat adna.
'93 nyarán bejártem Írországot vonattal keresztül-kasul. Igazából ez az ország, főként mérete miatt szerintem nem ideális terep a luxusvonatozáshoz.
@tt_tt: Én nemrég Qatarral utaztam BUD-DOH / DOH-DBX útvonalon, először economyra foglaltam privát útra, aztán írtak, hogy kedvezményesen lehet upgradelni, +80 a business és +135 a first class. Hülye lettem volna kihagyni. Megjegyzem, szerintem is kicsit prosztó dolog azzal villantani, hogy valakinek a cége kifizeti, ez tipikusan a káröröm kielégítését szolgálja, és kellemes, meleg érzéssel tölt el, hogy vannak lejjebb is élőlények a táplálékláncban. A luxus nem itt kezdődik, ezek pár százezres kiadások, bárki normális állással rendelkező kifizeti egyhavi keresetéből. Ahogy a normális, ötcsillagos (nem luxus) szállodát is.
Persze nem ezek az írástudatlan agyhalottaknak, akik közül páran behánytak ide is, nekik csak a fröcsögés marad.
@Darth Revan: nyaralas: turista osztaly. Uzleti ut: business class. A ceg elvarja hogy utazzak, es kifizeti amibe kerul.
Qatar Airways-el egy Budapest-Bangkok ut business class-on 611.000 Ft. Pontosan tudom, mert holnap megyek haza ezzel a jarattal.
Emirates araiasok lehetnek, es az elso osztaly az magasabb ar.
Arak osszehasonlitasa itt, en mindig ezt hasznalom: matrix.itasoftware.com
@Pierr Kardán: en a mult heten voltam uzleti uton Bangkokban, elotte sokszor USA-ban, Malajziaban, Kanadaban. Nalunk mindenki, aki 4 oranal hosszabb repuloutat tesz meg, business class-on utazik, ez a szabaly. Tok mindegy hogy vezeto vagy beosztott. Ja, a beosztottak is utaznak, neha tobbet mint a fonokok.
Nincs semmi probléma a first class felárával, ha azt saját zsebből fizetik ki az emberek, erre van igényük és pénzük, fizessék ki és jó utat nekik.
Akkor már viszont van a first class felárral, ha az utasok a cégükkel fizettetik ki, mert nagyon kiváncsi vagyok arra, hogy a cég valóban üzleti okból reptet-e vezetőket Európából Bangkokba...
Mindenből a legjobbat!
First Class Blog
First Class Blog
Utolsó kommentek:
fehérfarkas 2016.02.02. 15:10:48
És nagyon olcsón is kihozható Dubaj, ha az ember 3 csillagos hotelban száll meg, és a helyi kisboltokban és meg a vendégmunkásoknak levő helyi kis kajáldákban eszik. Minőségben ezek is nagyon jók, viszont a budapesti áraknál sokkal olcsóbbak.
Épületekben nekem a régi történelmi stílusokat idézők tetszenek nagyon (mondjuk ezek többsége drága hely, így inkább csak néztem őket). Az Ibn Battuta Mall viszont egész jó árkategóriájú hely, és a történelmi perzsa, kínai, indiai, arab és egyiptomi stílusokban alakították ki :)
Bejegyzés: Dubaj hétcsillagos luxushotele tovább terjeszkedik
fehérfarkas 2016.02.02. 15:06:21
Mondjuk a szolgáltatásaival elégedettek lehetnek a gazdagok, ha folyamatosan mennek oda a világ minden részéről. A szállodának pedig ez a lényeg, hogy milyen sok vendége van.
Bejegyzés: Dubaj hétcsillagos luxushotele tovább terjeszkedik
pacagánycsök 2016.02.02. 14:33:39
Bejegyzés: Dubaj hétcsillagos luxushotele tovább terjeszkedik
Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2016.02.02. 13:16:43
Amúgy nem csak luxus látnivalók vannak ám Dubajban: iranydubaj.hu/dubaji-latnivalok/#latnivalok
Bejegyzés: Dubaj hétcsillagos luxushotele tovább terjeszkedik
szkepi 2016.01.10. 01:38:43
Az air France jóhogy száraz kenyérrelszurja ki az utasa szemét,az Aeroflot 3 nagy mócsinggal.
Az üléstávolságok is nagyobbak a jobbaknál.
Jólenne egy intercontinentális Malév.
innen mennének Usába, Thaiföldre, Latin amcsiba...europán pedig birkózzanak a fapadosok
Bejegyzés: Ezek a világ legjobb légitársaságai
KissGecihuszár 2015.12.18. 16:56:30
Bejegyzés: Ezek a világ legjobb légitársaságai
sutyerák 2015.05.27. 17:15:19
Bejegyzés: Star Trek irodát építtetett magának egy kínai milliárdos
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.05.20. 10:38:21
Bejegyzés: Ez most a legdrágább ház San Franciscóban
arsenal71 2015.05.11. 15:37:56
A drága is értelmetlen. Kinek, drága?
Bejegyzés: Luxusvonatutat indít Írországban az Orient Express tulajdonosa
¿Qué tapas hay? 2015.05.10. 20:02:32
Amúgy a bemutatott utak, megnézve a Belmond honlapját is, őrülten túlárazottak, összehasonlítva a pl. Golden Eagle útjaival és szolgáltatásaival.
A négynapos 5420,- GBP árú Legends and Loughs lényegesen kevesebb programot kínál, gyengébb mellékszolgáltatásokkal mint pl. a tizenkétnapos Velence-Isztambul Balkan Explorer átlagosan 8500-ért, és nem látom igazából, hogy a vonat maga a Danube Expressnél komolyabb szolgáltatásokat adna.
'93 nyarán bejártem Írországot vonattal keresztül-kasul. Igazából ez az ország, főként mérete miatt szerintem nem ideális terep a luxusvonatozáshoz.
Bejegyzés: Luxusvonatutat indít Írországban az Orient Express tulajdonosa
Vipera01 2015.04.14. 19:16:52
Bejegyzés: Az év legjobb légitársasága
2015.03.23. 21:10:16
Persze nem ezek az írástudatlan agyhalottaknak, akik közül páran behánytak ide is, nekik csak a fröcsögés marad.
Bejegyzés: Kipróbáltuk a luxus business osztályt a világ legnagyobb repülőjén!
tt_tt 2015.03.23. 14:17:06
Qatar Airways-el egy Budapest-Bangkok ut business class-on 611.000 Ft. Pontosan tudom, mert holnap megyek haza ezzel a jarattal.
Emirates araiasok lehetnek, es az elso osztaly az magasabb ar.
Arak osszehasonlitasa itt, en mindig ezt hasznalom:
matrix.itasoftware.com
Bejegyzés: Kipróbáltuk a luxus business osztályt a világ legnagyobb repülőjén!
tt_tt 2015.03.23. 14:12:08
Bejegyzés: Kipróbáltuk a luxus business osztályt a világ legnagyobb repülőjén!
Darth Revan 2015.03.23. 12:43:55
szerintem retrovirus csak trollkodik, penze nem igazan van
Bejegyzés: Kipróbáltuk a luxus business osztályt a világ legnagyobb repülőjén!
Darth Revan 2015.03.23. 12:42:15
lehet hasznalni a mobilt
www.emirates.com/ie/english/flying/staying_connected/staying_connected.aspx
Bejegyzés: Kipróbáltuk a luxus business osztályt a világ legnagyobb repülőjén!
Darth Revan 2015.03.23. 12:40:48
Ha olvastad a kommenteket arra valaszoltam, amiben az ar felol erdeklodnek.
Bejegyzés: Kipróbáltuk a luxus business osztályt a világ legnagyobb repülőjén!
David Bowman 2015.03.23. 12:22:43
Bejegyzés: Kipróbáltuk a luxus business osztályt a világ legnagyobb repülőjén!
Dr.Démonmac1 2015.03.23. 10:08:18
Bejegyzés: Kipróbáltuk a luxus business osztályt a világ legnagyobb repülőjén!
Pierr Kardán 2015.03.23. 08:56:58
Akkor már viszont van a first class felárral, ha az utasok a cégükkel fizettetik ki, mert nagyon kiváncsi vagyok arra, hogy a cég valóban üzleti okból reptet-e vezetőket Európából Bangkokba...
Bejegyzés: Kipróbáltuk a luxus business osztályt a világ legnagyobb repülőjén!