Mindenből a legjobbat!

First Class Blog

First Class Blog

Extra párnákat és ébresztő hívást is rendelhetünk már mobil appon

2015. május 19. - jetsetter

Lassan tényleg bármit megoldhatunk úgy, hogy ne kelljen hozzá másik emberi lénnyel kapcsolatba kerülnünk. Annak már szakirodalma van, hogy ennek milyen következményei lehetnek hosszú távon. Így nekünk csak annyit kell eldöntenünk, hogy szeretnénk-e a délutáni megbeszélésünkön ülve például másnap reggelre ébresztő hívást, vagy az esti fürdésünkhöz néhány extra törölközőt rendeljünk egy applikáción keresztül. A lehetőség már adott!

luxury-hotel-bedding-from-marriott-hotels-600x397.jpg

A Marriott hotellánc annyira komolyan gondolja, hogy az Y-generációnak eltérő igényei lehetnek egy szállodában, mint a korábbi évtizedek üzleti utazóinak, hogy a mobilon és már okosórán is elérhető applikációjához hozzáadott gyorsan egy opcionális funkciót, amivel néhány beállítás elküldésével előre biztosíthatunk egy csomó apróságot, amitől a hotelszobánk személyre szabottabb lesz, mikor megérkezünk a szállodába. 

Extra nagy párnát szeretne? Otthon felejette a mobiltöltőjét? Nem túl környezettudatos, ezért kétszer annyi törölközőt használ, mint mások? Szeretné, ha a szállodából sofőr várná a reptéren? Ezt mind elintézheti egyetlen appon keresztül, akár egy unalmas meetingen ülve is.    

A szolgáltatás jelenleg 46 szállodában elérhető, de nyár során folyamatosan bővítik, és pár hónapon belül a hotellánc mind az 50 millió törzsvendége megkapja a hozzáférést. 

(Forrás, képek: Luxuo)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása